Eylbsr Kızlar merhaba , görümcemin bebeğinde göz akması ve kızarma sulanma var. Doktor tıkanıklık olur göz pinarina masaj yap demiş ama acaba gözüne pamukla çay sürsek zararı olur mu ? Bunu yaşayan var mı neler iyi geldi acaba
silan1 BiZde de aynı durum var 4 aylık doğduğundandır sulanma aşşırı çapaklanma var pınarları tıkalıymış günde 3 defa 20 şer defa masaj yapıyorum iyi geldi gibi
Eylbsr silan1 Çay sürerdi küçükken annem gözümüze pamukla . Capaklanmaya çok iyi gelirdi bebek küçük şimdi bilemedim yapsak iyi gelir mi ki
tektanem Eylbsr ben gözünde çapaklanma var die hemşiresi tavsiye etmişti silmiştim çayla gözünü bu makyaj silme pamuklarıyla ıslatıp siliyodum halada gözü kızarsa mikrop kapacak gbi olsa silerim yani çok abartmamak şartıyla sileblirainiz bence göz pınarına bişş yapmaz ama kızarıklığı çapaklanmayı geçirir die düşünüyorum
incimiz57 Bizimde olmustu kızım 2 ay cekti anne sütü bıraz rahatlatmıstı ama cok vermedim zarari olur belki diye göz doktoruna getirdik göz dbindeki kemige ileri geri masaj yapmamızı söyledi bir defa yapmamla bütün capak ve suyu attı hatta doktorun verdigi ilaca bile gerek kalmaslldı