Han-0603 Diyanet çalışanları bile bu parayı banka hediyesi diye almak isterken kime ne hayri yapicaz. Prmosyon muhabbeti ciktigindan beri cogu tarikat ve cemaatciler bu paranin kendi cemaatlerin e verilmesi için sag da soldan toplanması için haber gönderilmiş. Faiz haramsa neden cemaatlere yada birine hayr yapılabilir aklım almıyor. Lütfen hangi çağda yaşıyoruz. Tüm işlerimiz bankada yapılırken ev araba alacağın aman faizle geri oduyorken kime bu parayla hayr yapacagiz… Gonul isterki faiz borc olmasin bu parayada gerek kalmasin. Ama bizde borc kapatacagiz hemde bankadan alinan borc paranin faizini..