Fenty maaşı 15 inde biz elimize alırız (ben 15 i diyorum farklı günde alan meslek grupları şirketler de var) o maaş sizin elinize gelene kadar bankalar o maaşı döndürürler kendileri için oynarlar ve sizin maaşınızdan kâr elde ederler. Sus payı olarak da bu promosyon işi ortaya çıkar. Ne kadar net haram denir ki?