Humagl23 Merhaba hanımlar. İlk kez bebeğime mama verecem kilo alımı düşük ek gıdaya daha geçmedik bi öğün olucak şekilde nasıl ölçülerle hazırlıyorsunuz
Pandora123 Humagl23 Önceden suyu kaynatıp bırakıyorum.Kullanacağım zaman 40 derece yani hafif sıcak olunca 1 ölçek mamaya 30 ml su olucak şekilde 4 doz yapıyorum ben bebeğim 4 aylık
hilalhsnygt Humagl23 30 ml / 30 cc suya 1 ölçek koyuyoruz, su ılık olunca koyuyorum ben bileğini yakmıyorsa ılık demektir içilecek gibi olduğunu anlarsın zaten
hilalhsnygt Humagl23 Bir de kaynamış beklemis su olsun içme suyunu kaynat birkac dakika baska bi siseye koy o siseden ısıtıp kullanırsın mama yapacağın zaman canm
ElvinAda Benim bebeğim neden bu mamayı kusuyor çok iştahlı içiyor ama hepsini kusyor çok mu verdim dedim az verdim yine kustu birde baya hepsini çıkarıyor. Gaz ve kusma yapmıyor demişlerdi ama bende yaptı neden acaba
Kuzeymomss ElvinAda canım bizde sma kullanıyorduk, çok güzel kilo yapıyor ama benim bebeğimde de gaz ve kusma yaptı. Her içmede çok kusuyordu. Bebelac golda geçtik ne kuması var ne gazı. Optıpro ve comfort ikisini de denedim ama gazı da kusması da devam etti
ElvinAda Kuzeymomss ben de yorumlara aldanıp aldım her bebek bir degil işte hep kullanmıyorum bazı günler cok çok fazla emmek istiyor memede süt kalmayınca az birşey yapıyordum gece uykusundan once bebeğime boyle olacaksa yapmam elimde kaldı mama desenize
Kuzeymomss ElvinAda ben oğlumın doğduğundan beri asla gaz sorunu olmamıştı. Smayı kullandığımız an oğlum gazdan duramaz oldu
Humagl23 Ben de sma optipro aldım ilk kez deniyecem sadece akşamları vermeyi düşündüm çünkü emmiyor hiç kaç ml versem uygun olur drumuz sütüm olduğu için önermedi mamayı ama kızım da emmiyor kilo kaybediyor
Humagl23 Ben de herkes bunu önerdi diye aldım. Ama dr umuz önermedi sütümü sağıp vermemi istedi ve ek gıdaya geçmemi kızım beş buçuk aylık sadece akşamları vericem bi de regl olduğumda çünkü sütüm kesiliyor adeta