6 ay 10 günlük. Cook huysuz oldu.3 gundur bambaska bi bebek. Surekli miz miz. Hic bisey yapmak istemiyor. Hep kucak istiyor. Gece 10 kere uyaniyor. Aglayarak uyaniyor. Zar zor geri yatiyor. Bi yandan atak donemi sanirim. Napabilirim onu rahatlatmak icin. Tecrubeli annelerin onerilerini bekliyorum… gazdan bu yana en zor gunlerimiz..