AtaTrkmn Bebeğim 3 aylık olmak üzere şimdiden kış için ne yapabilirim mesela meyve alsam nasıl saklayabilirim. İlk bebeğim ve normaldede kışlık için hazırlık yapmadım bu zamana kadar bilmiyorum nasıl yapılacağını yol gösterenimde yok çevremde malesef. Sizler neler yaptınız nasıl yaptınız fikir verebilir misiniz şimdiden teşekkür ederim☺️
Seda5431 AtaTrkmn ayyy bende bekleyim şurada 3ay 18 günlüğüz bende dolapta saklayım diye düşünüyordum ama yapan varsa fikir verirse bizede çok iyi olur 👌🏻 😊
AtaTrkmn AdaAlya o şekilde yaparsam yoğurduna falan katabilirim dimi yada ne şekilde tüketebilir bebeğim gerçekten buzluğa bişey yapma konusunda hiç bilgim yok😕
AdaAlya AtaTrkmn benim kızım 8 aylık beno şekilde kapya biber ve domates koydum. Ayrıca et suyu da yaptım. Buz posetlwrinde dondurucuda koyabilirsin konserve tarzında da yapabilirsin ben dondurmayi tercih ettm
Hgizz Küçük kavanozlar alın,kayısı şeftali erik ne istiyorsanız rendeleyin ,yulafla beraber pişirip konserve yapabilirsiniz,aynı şekilde sebzeleride yapabilirsiniz
honeyson Benimde Bebeğim 2 buçuk aylık . Çok sert olmayan şeftalilerden alıp kabuğunu soyup küp küp doğrayıp dondurucuya atacağım kışın blender ile ezip yoğurduna ya da püre halinde verebilirim . Kapya biber ve köy biberi doğrayıp dondurucuya attım sebze çorbası yapmak için. Onun dışında ben de pek bir şey bulamadım . Kuzenim et suyu hep bulundur dolabında demişti ama henüz hazırlamadım
Beren2019 Benim kızım 8 aylık bende kızımın sevdiği meyveleri yıkayıp kesip koydum hep az az birer yapimlik buzluk poşetlerine meyveli yogurt ve pure olarak vermek iyi oluyor daha sonra çorba için biber kapya biber kabak yeşil fasulye koydum birde meyve suyu yani hosaf için vişne ve kırmızı erik bol koydum kabızlık için birebir. Kemik suyu ve peyenir alti suyunuda buz poşetlerine koydum her corba ve sebze purelerine koyuyordum bi tablet