Gündüzleri ve gece ilk uykusunda kubdaklıyoruz ayağımızda salladığımız için de mecbur yastık oluyor başının altında sağa sola dönemiyor zaten ama sırtı ağrır diye düşünüyorum eşim birşey dese de analık işte. Gece emzirdikten sonra normal yatırıyorum sağına soluna dönüp yatıyor sanki daha rahat gibi. Ama kundaksız uyutmaya çalışırken savruluyor sanki iyice uykusu açılıyor nasıl yapacağım önce tek kolunu çıkartmak dışında önerisi olan var mı siz ne zaman bıraktınız