Kızlar iyi akşamlar geçen ayın 18 inde adet oldum 7 gün sürdü normalde adetim düzenlidir ekim ayının de 3 ünden beri ve hala süren pıhtı şeklinde gelen kahverengi akıntım var bulunduğum şehirde kadın doğum doktoruna sıra alamadığım için gidemiyorum basına gelen var mı acaba neden oluyor