Asyaveannesi04 Es12 deodorant değilde Rexona clinical kol altı kullandım hem tertemiz kokuyor hemde teri en aza indiriyor
tineanigra Es12 doktorumuz yasaklamıştı deodorantı anne kokusundan farklı bir koku almasınlar meme reddine kadar yolu var demişti
Araslarcaaa Es12 rexona powder dry kullanıyorum yoğun bir kokusu asla yok çok hafif terletmiyor ve koku yapmıyor
Es12 tineanigra evet gerçekten geçen gün parfüm sürdüm 3 gün hiç emmedi aöa böyle de çok ter kokuyorum
tineanigra Es12 hafif kokulu koltukaltı roll on kullanabilirsiniz. Normale dönecek ter kokunuz da zamanla
Alpingoo Purmama markasinin deodorantini oneririm instagramdan sayfasina bakin %100 dogal bir bayan kendisi yapiyor cok memnun kaldim baya da bereketli urun
tineanigra Es12 yok yok ilk zamanlar ben de kendimden tiksinmiştim ama hormonlar normale döndükçe düzeldi sanırım