g0707 Kızlar iyi akşamlar bebeğim 10 aylık ve ben yeni adet oldum herkes diyor adet olunca süt yakında kesilir diye var mı Allah aşkına böyle bişey nasıl saçma geldi. Adet olup aylarca emziren vardır heralde bi yazabilir mi acaba 🫣
Dondurmalikahve g0707 Evet ben emzirdim. Şöyle bi durum var bazen adet dönemi sütün tadı değişebiliyor veya sütte azalma olabiliyor bende öyle bir durum olmamıştı.
Melekzx g0707 kesinlikle böyle bir bilgi doğru değil. Adet olup 2-2.5 yıl emzirenler var hiç dert etmeyin. 2 aylık bebeğim var emziriyorum ve adet oldum. Öyleyse benim çocuk hiç ememez. İçiniz rahat olsun😊 böyle kulaktan dolma laflar çok aldırış etmeyin.
oglumubeklerken g0707 aralıkta doğum yaptım mart ayından beri düzenli her ay adet görüyorum sürekli emziriyorum
Hanim58 O günlerde süt üretimi yavaşlar ve adet bitiminde eski haline döner korkmayın adet olup emziren bir çok anne var
Crcs g0707 ağustos ayında olmuştum aradan 40 gün geçti yeni oldum. Emzirirken adette düzensizlik oluyor ama süt gelmeye devam ediyor bebek emdikce.