Alparslaninannesi38 a-bukemm benimde olmuştu ve Bepanthol kullandım yoksada pişik kremi herahnhi olabilir anina iyilestiriyir
AhsenAhsen a-bukemm Ilık duş aldır canım. Kalın giydirme bebeği terlemesin . Sıcaktan isilik olur. Yüzünü de emme sonrası kaynatıldıktan sonra soğumuş su ile sil bir pamukla. Geçer gider. Ben böyle yaptım.
yareninannesiiii a-bukemm kese ve şampuan kullanma sadece suyla yıka dr dedi banada isilik olmıstuk birde kendi terine alerjisi olabilir terletmemeye çalış dedi
Damlafatma Benim kızımda isilik oldu. Üzerini daha ince giydiriyorum. Çok fazla kat giydirdiğimi farkettim. Oda ısısına göre giydirin geçiyor isilik
a-bukemm AhsenAhsen başında , alnında birazcıkta yanak, göğüs ve sırtında var. Her yerininmi su ile sileyim ve ne zamandan ne zamana sileyim
AhsenAhsen a-bukemm yüzünü emme sonrasında silin çünkü emerken terliyor. Sırtını ve gögsünü günde 3 kere silebilirsin.
Eliz13 a-bukemm saat başı değil de sabah öğle akşam şeklinde spreyli şişeye dökmüştüm bütün vücudunu fısfısladm herhangi bir zararı da yokmuş zaten
Elif311 a-bukemm hergün yıka canım yüzünü falan aklına geldikçe yıka birde fazla kalın giydirme . Bize doktor hametan vermişti varsa sür
a-bukemm Elif311 sağlık ocağına gittim de doktor ilaç vermedi . Bizi sileyim ben sürekli , inşallah geçer. Baktım olmadı ilaç alayım
Doga_sever a-bukemm basligi gorunce kesin taptaze bir annedir dedim :) cunku ilk annelik endiseleri kokuyor buram buram baslik. :) Sakin olun. İsilik olduysa kalin giydirmis olabilirsiniz. Sapka taktiysaniz ozellikle. Cok kalin giydirmeyin. Gunluk dus aldirin.
angelka Doga_sever merhaba benim bebegimin de sadece yuzunde var ayni fotolardaki gibi ustelik ankara gibi soguk bir sehirdeyiz yani kalin giydirmemek imkansiz acaba baska bir sebep olabilir mi ya da ne yapabilirim 🌸
EsraElisa a-bukemm sıcaktan oluyo çok giydirme bide yıkarken ov ama yani korkma bizimki tüm yaz isilikti Dr bişey olmaz sıcaktandır dedi bende yıkadım geçti bide senin bebek küçük daha normal yani yenidoğanlarda çok görünüyor zamanla geçer
Tuba0633 a-bukemm ben organik Gül suyu ile sildim boynu olmuştu isilik ertesi güne geçti çok şükür deneyebilirsin sende
2YildizAnnesi a-bukemm daha ince giydirin, önemli olan gögüs ve Ense onlar yeterince sicaksa daha fazlasini giydirmeyin sakin. Bebekler genelde cok sicagi sevmez. Gül suyu sürebilirsiniz ara ara rahatlatir