Menem Kızlar 1 yasındaki bebeğim bazen çok değişik gülüyor böyle yetişkinler güler de gülerken nefesi kesilir gibi ses çıkarır ya öyle yapıyor. Sizce bu normal mi
Nazlican Menem Normal. Yani ne öğrendilerse onu tekrar ediyorlar, belki de birini taklit ediyordur ondan öyle gülüyordur. Endişe edecek durum yok :)