Seheyas pastörize süt ile yaptım biraz fazla sıcaklığa getirip kavanozlara koyup ılımasını bekledim sıcak tutmak önemli kavanozlara koyunca cam olduğundan soğuması çabuk oluyo çünkü. Activia sade yoğurtlar var ya 4lü paketlerde 4 kavanoz için 4 tatlı kaşığı yoğurttan aldım bi kasede yoğurdu sütle açıp hepsine aynı kaşık ölçüsünde ekledim hafif karıştırıp sıkıca kapağı kapattım. Üstüne bir havlu onun üstüne sofra bezi ve üstüne de kalınca bir battaniye tarzı bir şey örttüm. 6 saat beklettim hiç kapağı açmadan direk dolaba. Sonra baktım kavanozu çevirsem akma yok o derece. Umarım güzel olur sizinde , kolay gelsin 🥰🌸