Seval kendi istegimiz üzerine 7 günlükken yaptırdık. ilk çişini yaparken cok ağladı birde o gece huysuzdu ama ertesi güne hicbirseyi kalmamıştı. küçükken cabuk iyileşiyor ve idrarları antibiyotik yerine geciyor, iyilestiriyor yani. benim yaptırdığım doktor ilaç önermedi hicbi şekilde her altını açtığında papatya suyu, papatya suyundan on dk sonra da sarı kantoron yağı sürmemi istedi. oğlum sürekli uyuduğu için on dk ara ile yapamadım ben bi alt açmada papatya suyu diğer alt açmada sarı kantoron yağı sürdüm. dikişleri düşene kadar böyle devam ettim aklınızda olsun ilaçtan kat kat iyidir doğal yöntem. benim fikrimce