Nehirsmomm Son123 bendee her tuvalete girdiğimde yine yok deyip üzülüyodum. dün migren ağrım başladı tuvalete gireyim biraz uyuyum dedim bi girdim başımın ağrısı bile hiç geldi gözüme sevinçten 😅
Nehirsmomm [silindi] yaa istediğinde olmaması da zor ama ben şuan düşünmüyorum ve bir oh çektim resmen
Nehirsmomm bhtsizbdvi doğumdan önce her ay acillik olurdum ama şu an o kadar değilim ben demekki her insanda bir olmuyor
Nehirsmomm alonee doğumdan önce ben de her ay ağrılı geçirirdim ama şu an normal. Bir de hamile kalırım korkusu olduğu için şu an ağrın varsa da hissetmiyorum yani
yusufmertmom Nehirsmomm 11 aylık bende yeni oldum. Ayy ne zaman olcam nasıl olacak derken. Sizinde süre uzadı mı ? Ağrı sancı olmadı bende eskiden çok ağrım olurdu.
Nehirsmomm yusufmertmom bugün 3. Günüm daha bilemiyorum uzadığını ama ağrım aşırı azalmıış normalde acillik olurdum 😅
koalamiyim Nehirsmomm Allah’ım nasip et. 4 buçuk ay oldu hala olmadım. Kanamam 80 gün sürmüştü zaten kanama sürekli gelip gidince regl sanıp sevinmiştim ama yok gelmiyor karnım, kasıklarım, belim ağrıyor ama gelen giden yok🥺
Nehirsmomm koalamiyim benim de her yerim şişmişti çok rahatladım çünkü korkusu çok zordu🥲🥲🥲 Allahım sana da nasip etsin 🙏🙏🙏