Rabiaugur Bebeğim 4 aylık istanbul büyükçekmecede oturuyorum havlar baya soğudu ben üşüyorum resmen evde doğalgazı açmalımıyım sizce bebeğim her dokundugumda sıcak geliyor ama üşüyor mu üşümüyor mu anlayamıyorum sizde durumlar nedir?
Fenty Rabiaugur Kış olduğu zaman evde bi termometre bulundurmak gerekiyor bana göre evin ısısına göre hareket etmek için. Bende denizlideyim gündüz sıcak ama geceleri soğuk oluyor şimdilik ısıtıcı açıyoruz ara ara ekimi bitirebilir miyiz bilmiyorum.
_annee_ Rabiaugur biz sivas da yaşıyoruz. Sabahları ve akşamları yakıyoruz. Öğlene doğru kapatıyorum.
Kadifemsii Rabiaugur bende istanbul Avrupadayım 6 aylık ve 2 yaş iki bebem var henüz açmadım . Ben hala askılı giyorum kızlarıma da alt üst ve yelek giydiriyorum
Rabiaugur Fenty elektrili ısıtıcı var onları açsam mı geceleri diye düşünüyorum termometrem yok ama ortam sıcaklığını ölçen ateşölçer var onla ölçtüğümde 21 derece civarında gösteriyor iyi mi?
Rabiaugur Kadifemsii benim çorapla ayaklarım üşüyor resmen kızımada alt üst giydiryorum uykudan uyanınca yelek giydiriyorum benim kan değerlerim düşük oldugu için çok üşüyor olabilirim
Rabiaugur ak1905 başka iller istanbula göre daha soğuk oluyor istanbulun kırsal kesimleri bile daha soğuk bizim buradan
Ygz536 Rabiaugur benim ki de 4 ay 20 günlük. Açtım ben çünkü soğuk oluyor. Ankarada oturuyorum. Ama duruma göre ayarlıyorum onu. Eğer ben üşümüyorsam ve bebeğimin üstünde yelek varsa oda üşümüyordur diye düşünüyorum o zaman açmıyorum. Ben üşüdüysem bebeğimde yelek olsa bile üşür diye düşünüp açıyorum.
Kadifemsii Rabiaugur evet olabilir evinizde soğuk olabilir ısıyı ölçün bence . Yada en azından soğuğu kırılsın diye bi ısıtıcı yakın bence . Bebişlerimiz hasta olmasın
Rabiaugur Kadifemsii evet ya hasta olmasından çok korkuyoruz 4 aya kadar hastalıksız geldik o yüzdn korkuyor insan
OzgeOzkan Rabiaugur İstanbul gop birkaç gündür açıp kapatıyorum gün içinde. Hareketsiz kalınca üşüyorum çünkü