Kızlar bebeğim 6 haftalık. 3-4 gündür feci halde gaz sorunu yaşıyorduk, durmadan emmek istiyor, emdikce gazı oluyor , gazı oldukça yeniden emmek istiyordu, sancısından uykuları bölünüyordu. Herseyi denedim masajdan banyoya kadar. Ama bugün kesin çözümü buldum resmen. İnternetten babyjem kiraz cekirdekli kemer aldım, ısıttım ve karnına baglayıp yüzüstü yatırdım bir yandanda sırtını sıvazladım arada popodan pış pışladım. Abartısız yarım saattir pırt yapıyor oğlum resmen konser verdi bize. Biz annelerin en dert yandıgı konulardan biri oldugu icin sizinle paylaşmak istedim. Reklam gibi oldu biraz ama inanın kiraz cekirdekli kemerden bu mucizeyi beklemiyordum. Deneyin görün😎