nidas_mom Anneler migrostayım. Prima dan sleepy geçmeye karar verdim sizce mantıklı bi karar mı bu 1.sorum. İkincisi görselde ki sleepy farkları nedir ve hangisini seçmeliyim🙏🏻 nokur destek verin marketten çıkmadan
ak1905 nidas_mom natural olanın kalıpları küçük onu kullandım memnun kalmadım sert ve pişik yspti her bebek farklıdır ama diğerinin daha yumuşak kalıplarının naturale göre büyük oldugunu duydum bence onu tercih edin natural çok hoş değil ya lastikleri falan sert çünkü kahverengili paketi alın derim 🌸
pogacayanakk nidas_mom ilk önce natural ile başlamıştım pişik yapınca ecologıc olana geçtim çok memnunum hem daha büyük kalıbı, kokuyu sızdırmıyor bebek cildine de dost doğaya da
nidas_mom pogacayanakk aslında tam aksine beyaz olanı extra hassas diye geçiyor ama 🥺 benim kızda hassas ciltli bilemedim. Yazısına kandım sanırım naturali yani beyazı alacağım deneyeceğim
Nezonezo nidas_mom yesıl paket cok guzel ama son zamanda cok pahalandırdılar malesef uygunsa yesılı alın
pogacayanakk nidas_mom ikisini de kullanmış biri olarak aralarında dağlar kadar fark var bence. Fiyatı sizi yanıltmasın sadece migrosta o fiyatta internet fiyatı iki katı. Natural olanda şikayet çok fazla ama bebeğinize yarar inşallah
Nezonezo nidas_mom 119 ıyıymıs 184 tl 96 lısı ama yesılı cok ıyı ben bırcok cesıdını denedım en ıyısı oydu
nidas_mom pogacayanakk dünden beri kullanıyoruz bakalım bit sorun yok ama inşallah olmaz. Beğendim yapısını falan sızdırma yada extra kötü koku olmadı. Bacak kenarları da öyle çok sert değilmiş. Herkeste natural kullanıyormuş
Uzra1 Pisik yapsada eczanede sudocrem var 30 tl gibi birseydi 2 ay once aldim bir gunde gecirdi ve hala bu bezi kullaniyorum beyaz paketliyi cokda memnunum ve hesapli