Prensesannesi38 Çarşamba günü aşı yaptırdık o gün huzursuzluk ağrı hafif ateş vardı, dün birşeyi yoktu bugünde bacağım ağrıyo diyo yürürken .. internette 3 ila 7 gün reaksiyonu sürebilir diyor bilgisi olan var mı .