KubraMerdin Arkadaşlar sütüm var bebeğim iki üç saatte bir emiyor aylık kilo alımı 800 gram. Aslında bu kadar süte ve emmeye göre daha fazla almalı diye düşünüyorum :( sütümü nasıl fazla yarar hale getirebilirim :((
Kadifemsii KubraMerdin ayda 800 gr daha ne almalı bu bebiş . Maşallah işte sütünüz yağlı olmasa hiç almazdı
KubraMerdin Whatornot evet normal biliyorum ama emmesine göre az olduğunu düşünüyorum sadece :( acaba sütümün kalitesi mi düşük diye düşündüm. 3 aylık
Dondurmalikahve KubraMerdin 3 aylık bebek için gayet yeterli aslında 800 gram çünkü bebeğiniz biraz da olsun hareketlenmeye başlamıştır. İllaki 1 1,5kg alacak diye bir şey yok canım sen yinede beslenmene dikkat et. Zaten kg alımı zamanla düşecek.
Kadifemsii KubraMerdin anlıyorum ama fazla kilo alması iyi değil . Alması gerekeni alıyor zaten bi dönem sonra aşırı azalacak kilo alımları benim kızım 4. Aydan sonra çok yavaş almaya başladı çünkü aşırı hareketliydi
Yasemin38 KubraMerdin gayet iyi canım aylık 500-1000 arası kilo alımı normal sayılıyor. Ceviz badem gibi kuruyemişler tüket sütünün kalitesini artırır. Beslenmede dikkat et bol su tüket
ipek_dfn22 KubraMerdin canim benim bebeğim 1 ay 5 günlük emziriyorum.. 3420 doğdu 4270 olmustu… ve çocuğumun emmesini sana anlatamam gece 2 de başlayıp sabah 10a kadar kesintisiz ictigi bile oldu sürekli memede her saniye uyumadigi zaman ağzında hep ama öyle 2 kilo falan almadi yani ortalama 1 kilo civarı almalı bebek sağlıkliysa doyduguna eminsen normal yani zamanla artar zaten ek gıdaya falan gecince
KubraMerdin ipek_dfn22 şimdi az alıyor diye ek gıdada iştahsız mı olur acaba diye düşünmeden edemiyorum :))