EmirMom ilk 2 ay kabus gibiydi benim için yani bişey bilmiyorum zaten hormonlar oynamış yerinden, etrafta herkesin aklı yok fikri var, üstüne bi de sarılık oldu uyandıramadık 3 gün boyunca , gazı oldu çığlık bağır bebek de ben de perişan olduk, gece gündüz kavramı oturmadığı için sabah 5e kadar evin içinde kucakta geziyorduk, koca kişisi zaten var ama bebek tutmayı bilmez, yardım edemez. 8 aylık şu an bebeğim hamilelik, doğum filan hikaye en kötüsü lohusalık diyorum. İleride bizi ne bekler bilmiyorum tabi 😄