2 ay 11 gunlugunuz 2 saate bir kalkip emziriyorum bazen 1 saate bir yagli kismini veriyorum ama asla yarim kilodan fazla kilo almiyor doktorun dedigine gore gunluk 20 gram aliyor su an 4680 3 gunde 80 gram almis doktor sinirda su an mamaya baslamayalim dedi kilo kaybi olursa baslayacagiz sizin boyle oldu mu hic tecrubeli anneler varmi?