Eşinize katılıyorum 10 gün sonra biz de yapacağız annelerimiz bi kaç yakınımızla kutlayacağız pastasını bile gösterişli süslü pastalar düşünmüyorum küçük çilekli bir tart olabilir herkes yaş pasta da yemiyor çünkü ileriki yaşlarda nasıl istiyorsa öyle yaptırırırz