Gunes05 ayni canim ben yasadim emzirmenin ortasinda bu kusarda fiskirtarak ustum baya islanirdi,emzirmenin sonrasinda kusardi yine ustum batardi bebegin uzeri batardi aman ha yatarken hep yan yatirin biz dogdugundan beri sag ve sol olmak uzere yan yatirdik reflu yatagi tavsiye etmisti doktorum reflu degildi ama kusmasina azda olsa etki yapti sende alabilirsin bende ilk zaman diyordum bu cocuk cok kusuyor buyuyemiyecek doktorum her kontrolde normal dedi cok sukur persentil tablosuna gore gelisimi onde boy ve kilosu sende endise etme sakin doktoruna dinle reflu daha farkli bisey reflude kilo alimi az oluyor doktor bilir zaten