Merhaba kızlar;
Sosyal yardım başvurusunda bulunmuştum kabul edildi.Maalesef ki para görünmüyor. ( para yatarsa mesaj gelineceği bilgisini de duymuştum ama bana mesaj falan gelmedi )144 yardım hattını aradığımda ise başvurumun görünmediğini belirttiler.Birkaç gün sonra tekrardan aramamı söylediler;her aramam da da güncelleme vardı sistemde. Her neyse bugün şöyle bir mesaj geldi bana
"Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanligi olarak hayata gecirdigimiz Turkiye Aile Destekleri Programina EDEVLET veya Vakiflarimizdan basvurmanizi bekliyoruz."diye. Hiçbir anlam veremedim.Sizlerin de başına böyle bir şey geldi mi? Sen bilgi verir misiniz ?Şimdiden teşekkürler.🌾