24_06_2019 ben eğitim falan vermedim 4 ay 5 günlük şu an başta nasıl alışırsa öyle devam ediyo düzeni bozmaya ağlatıp çocuğu zorla kabullendirmeye gerek yok zaten büyüyünce uykusu gelip kendi yatacak.Benimki alıştı 11 buçukta yatar akşam gece 4te emer geri uyur sabah 8de kalkar standart onun harici ne zaman isterse o zaman uyutuyorum.Doğduğundan beri ben 11 buçukta uyudum o da yanımda uyudu şimdi ona alışık.Sağlıkla büyüsün 🤗