LokumAnnesi16 Kizlar bebeğim 23 günlük bugün doktor kontrolünde doktorumuz artık alarm kurarak 2 saatte bir beslemene gerek yok gece 4 saat falan uyursa uyandırma o kendi acıkınca uyanır dedi. Bazen geceleri uyanmıyor ben kaldırıp emziriyordum Ama 4 saat çok geldi bana daha 23 günlük sizler ne kadar da bir emzirmek için uyandiriyorsunuz
mustafahacer LokumAnnesi16 tabi ki de sık sık emzir zaten daha sonraki aylarda kendisi kalkmıyor ama daha bir ay bile olmamış 2 saatte bir saatte bile emzirsen normal.
2YildizAnnesi LokumAnnesi16 bende doktorun dedigi sekil yapiyorumdum, aksam 9 emziriyordum sonra bir tane 5 saatlik uykusu vardi dokunmuyordum. Sonrasinda zaten yine 1 bucuk saatte bir kalkardi emmek icin.
annesininbiriciki LokumAnnesi16 yaa 23 günlük bebek 4 saat çok fazlaaa ben gece gündüz demeden benim bebeğim prematüre bebek daha da dikkat ettim bazen 20 dka yarım saate bir bile emzirdigimi biliyorum ve kilosunu herseyini çok güzel tamamladı özellikle geceler çok önemli 4 saat baya fazla alarmlarin sayısını hatırlamıyorum bile şimdi 6. Ayını tamamlayacak 2 saate bir bile kalkıyor emziriyorm
sihirbakani Bende burda kalayım 36 günlük cevabı merak ediyorum.gerci benim bebek bırak 4 saati 2 saat uyumuyor
Elizzzzzz3858 Benım kızım ıkı aylık Oldu şu an da ama yeni doğduğunda en geç 3 saatte bır uyandıyordum hatta 3 saate kalmıyordum çünkü yenı doğanlar da şekeri felan dusebılıyor hatta ben 2 aya yaklaşınca bu durumu bıraktım sızde beklemeyin 4 saat çok fazla hatta yenidoğan lar uyanmıyor zaten sız uyandırmadıgınjz sürece.
SunnyG Ben iki saatte bir kaldırıyordum o dönem. Kırkı çıkınca üç saatte bir alarm kurmaya başladım. Yani doktoru da dinleyebilirsin, içgüdülerini de. Ama bildiğim kadarı ile 23 günlük bebek aç kalırsa şekeri düşer.