Melissadgnn Almak isterseniz alın ama büyük bir şey almayın bizdeki jeep ve indirip getirmesi çok zor oluyor kapıdan girmiyor vs koyacak yerimizde yok ev harici. Her çıkmamıza inanır mısınız kapıyı söküp takıyoruz sonra tekerleklerini yıkıyorum öyle odasına koyuyoruz. Odası büyük Allahtan orada duruyor balkona falan da koyamıyoruz güneş her yerden vuruyor zarar görmesin diye. Yeriniz varsa bahçeniz yada kullanmadığınız bir yer büyükte alın ama yoksa küçük bir şey alın.