Farah88 Kızım 11 aylık 3-4 gündür kusuyor ve ishali vardı dün akşam acile götürdük serum taktılar ve ilaç verdiler ama bugün çok daha kötü oldu. Kusma kesildi ama ishali berbat. Yaşadığım yerde çocuk doktoru yok. Ne önerirsiniz?
Hayat55 Farah88 hakiki yada guzel bir nar eksisi varsa bir cay kasigi ver insallh duracaktir istersen sende arastir ona gore verirsin
Aysegullllho Acilen tekrardan gidip zehirli ishal olabilir mi diyip bir kaka tahlili istemek daha mantıklı eğer öyleyse tehlikeli ve zor bi süreç benim bebgimde öyle oldu zehirli ishal çok zor insallahbdegildir,gecmis olsun