Elifciftci Benim de oğlum kasımda 3 yaşında olacak. Ben zaten istemiyorum başka bir çocuk, ama ara ara soruyorum. O da asla istemiyor. Ki istese de benim fikrim değişmez. Hayat planlamamı, 3 yaşındaki oğlumun anlık ve değişen isteklerine bırakmam. Aksi olup başka bir çocuk da isteseydim, aynı şeyi düşünürdüm orası ayrı. Kendime maddi manevi güvenip, sağlıklı iki birey yetiştireceğime inanıyorsam O’nu mutlaka ikna ederdim de, ben kendim istemiyorum zaten. Mümkünse tüm imkanlarımı, enerjimi oğluma ve hayatımıza harcamaktan yanayım. Büyük konuşmaktan Allah’a sığınırım ama Allah cidden isteyene versin inşallah benim de oğluma, bize uzun ve sağlıklı ömürler versin. Hepimizin yavrularına, hepimize daha doğrusu, inşallah 🤲