Merhabalar,
Burada çok tartışması yapılan bir konu, bazı kesim savunurken bazı kesim(ben dahil) cici bebenin çok zararlı olduğunu dile getiriyor.
Şunu merak eriyorum eti cici bebeyi savunan kesim, ne gibi faydaları var da bebişlerinize bebe bisküvisi veriyor sunuz? Sizi eti cici bebe aldırmaya iten sebepler nedir?
Doktor tavsiyesi, vitamin değerleri, VS. Merakımdan soruyorum sadece, yargılamak haddim değil, bu konu hakkındaki bilgilerinizi merak ediyorum,