Betul-08 kilo alımı iyiyse güblük 5 6 bez ıslatıyorsa ac değil benim bebeğim ilk doğduğunda baya gazlıydı sürekli memede kalmak istiyordu herkes bu cocuk ac dıyordu sütün yetmiyor diyordular kaç kere sağlık ocağında kilosuna bakıldı cocuk doktoru baktı kilosu iyi ac değil mamaya gerek yok dediler herkes ac bu cocuk dediğimde herkese kulağını kapat bırak konussunlar dediler bana bende o günden sonra öyle yaptım sizde öyle yapın boşverin herkes her zaman konuşur herseye burunlarını sokarlar sen bildiğinden şaşma