Tomvejery o zaman çok daha güzel. Size tavsiyem, vedalaşma seremonisini kısa tutmanız. Çünkü iki taraf için de çok zor oluyor uzadıkça. Çocuklar sizin üzüntünüzü görüyor ve bunu yansıtıyor daha da zor ayrılıyorsunuz bu yüzden. Oğlumu daha uzun süre birakiyorum ben anneme. Şu anda 22 aylık, yaklaşık 4 aydır hafta içi her gün bırakıyorum. Öncesinde evden çalışıyordum, ben de yanlarinda oluyordum. Annem, felçli anneanneme de bakıyor, 6. Sınıfa giden kardesim var onunla da ilgileniyor. Ve oğlum ona hiç yük gelmiyor, ayrılmak istemiyor hatta (maşallah diyeyim). Çok güzel araları da. Bırakınca suratıma kapatıyor kapıyı, zorla öpüyorum :)) sizin de boyle rahat olur umarım.