20 gun once oglum oksurmeye basladi burun akintisi vardi atesi 37.5 tan yukari cikmadi.Doktorumuza goturdum daha once zature gexmisimiz oldugu icin antibiyotik verdi cigere inmeden.Kullandik bitirdik 3 gun sonra yine 37.3 ates halsizlikle acile goturdum asist verdi oksuruk icin balgam icin 5 gundur kullaniyoruz gayet iyiydik.Az once kresten geldi 37.4 ates yine bu normalmi anlamadim ben niye ara ara cikiyo bu ates Dun gece uykusunuda pek alamadi alakasi var mi bilemedim