Teda biz de bi 2. Bide 4. Gün fototerapi aldık ama son oldu çok şükür. Geceleri de sadece emziriyorsam 1-1,5 saatte bir, mama verdiysem 2 saatte bir beslemeye devam ediyorum. Siz nasıl yaptınız en sanki değeriniz kaçtı? Faydasını gördüğünüz bir şey var mo sarılık konusunda 🫠