Serpilctn Hanımefendi kusura bakmayın ama çok diretiyorsunuz gerçekten. Kimse size %100 organik çocuğumuza verdiğimiz şeyler demiyor, diyemez de zaten. Amaç zararı en az miktara indirebilmek zaten. Benim evde yaptığım kurabiyenin bisküvinin içine koyduğum şekerin yağın miktarı belli en azından. Hiçbir zaman da cicibebe kadar tatlı ve yağlı olmadı. Size burda hemşireler de cevap vermiş çok araştırıp ona göre hareket eden anneler de cevap vermiş doktora sorarak karar alan anneler de cevap vermiş ama hala hiçbirini kabul etmeyip direndikçe direniyorsunuz. Ne diyeyim siz haklısınız ya böyle devam edin