Kızlar 10 Ekim’de doğum yaptım. Çok şükür bir oğlum oldu. Allah’ım hayırla bizlere büyütmeyi nasip etsin evlatlarımızı. Sezeryan oldum ikinci sezeryanim ilk bu kadar değil di ama ikinci çok göbek var sardım yazma ile .sizler ne yaptınız ne durumdasınız korse önerir misiniz ya da tayt