Merhaba 1 aylık bebeğim var doğduğundan beri kucağımda omzumda uyuyor Hatta ben yaka iğnesi lakabını koydum ona😂 kucaktan hiç inmediği için inanılmaz zorlanıyoruz eşimle yemeği bile dönüşümlü yiyoruz o yiyor ben uyutuyorum ben yiyorum o uyutuyor ve kucakta yerine koyar koymaz uyanıyor Evet şimdi diyeceksiniz ki daha küçük annesini istiyor Ondan yapıyor falan da bu ilerisinde alışkanlık haline gelir mi ama onu sormak istiyorum Çünkü gerçekten zorlanıyorum başka hiçbir türlü uyumuyor sırf uykusunu alsın diye kucağımızdan indirmiyoruz 1 aylık bebekte alışkanlık olmaz derler ama ben gayet de alıştığını düşünüyorum ne yapacağımı bilmiyorum

Böyle uyuyoruz 🥺