Bluewold90 hiç şaşmaz tarifimi veriyorum:
4 te 3 su bardağı yağ
Bir su bardağı ılık süt, bir su bardağı ılık su
Bir yemek kaşığı şeker
İki tatlı kaşığı tuz(azaltadabilirsin)
5 bardak un , bir koy sonra yavaş yavaş yarım bardak daha eklenebilir
Bir paket toz maya
Zaten yogurmaya başla 5 dk içinde topluyor kendini , gönül rahatlığıyla yapabilirsin, ne zaman yapsam sabaha zar zor kalıyor