şu an o kadar kötü hissediyorum ki Allah beni kahretsin ya bebeğim burun tıkanıklığı vardı bu arada 14 aylık. Eşimde otrinatura burun spreyi bitince boşaltıp yıkayıp içine serum fizyolojik koymuştu iki pıs yapıyorduk rahatlıyordu ben gerizekalı ben yetişkinler için olan otrivine burun spreyini bebeğime sıktım iki gün önce birer pıs burun deliklerine bi kez yaptım bunu. Ve şu an farkettim😥😥 nasıl böyle bişey yaptım aklım almıyor otrivine spreyde özellikle yazmışlar yetişkinler için diye.. çok üzgünüm bişey olmuşmudur sizce bi zarar vermişmiyimdir :((