Kuzeymom22 Arkadaşlar rica etsem bu linkteki resme bakar mısınız ? 4 atlık bebeğim diş çıkarıyor olabilir mi ?
Serpilctn Kuzeymom22 benim oğlum da 4 ay 15 günlük böyle aynı beyazlamış ama sizinki daha beyaz geldi bana 😃
fatos07 Benim kızımda 4 aylık aynı durum bizdede Var diş sürecine girmişsiniz dedi kimi doktor kimisi daha yok dedi bizede fazla huysuz ve salya mevcut elini çok emiyor sanırım sürece girdik 2 ayı bulur tam çıkması diye tahmin ediyorum
Kuzeymom22 Evet baya beyaz ve çok huysuzlanıyor uykuya geçmekte zorluk yaşıyor salyaları çok akıyor ve en önemlisi elleri sürekli ağzında ne yapsamda vazgeçiremiyorum .. 3 aylıkken farkettim bende ama doktor olamaz dedi fakat durum ortada