Sssdt bizimki de öyleydi. Mama ve anne sütüyle beslendi 5 gün. Zamanla daha çok sakinleşti. 5 gün sonra sarılık yüksekliği vardı mamayı bırakıp sadece anne sütü verdim. Şu an tek ikna olduğu şey emmek. Alt acmalarda çığlık çığlığa bağırıp durdu.Altı islak olunca da huzursuz oluyor. Ilık suyla yıkamaya başladim. Kurulayip pişik kremi sürüyorum sakinleşiyor. Gün günü tutmuyor desem yeridir.