Kızlar oğlum 39 günlük. Doğduğu ilk günler her gün kaka yapıyordu ama sonra azaldı bayadır 2-3 günde bir anca yapıyor ve sürekli kıvranıyor. Doktora gittik sütüm yeterli kilo alımı iyi ama kakasını her gün yapmıyor ve daha 39 günlük. Tavsiyeleriniz var mı neler yapabilirim kaka yapması için ?
Bi çay kaşığı zeytinyağı içirmek ve makatına sürmek hariç onları yaptım 🙏🏻