Uyku duzenimiz guzeldir ama dun gece 3 te uyandi 6 ya kadar oturduk sonra uyudu 9 da kalkip krese gittik.Simdi ogretmeni aradi keyifsiz bugun basim agriyo dedi oglen uykusuna yatmis dalamamis bi turlu.Geceki uykusuzluj basagrisi yaparmi.Boyle uyanip oturmalar sizdede oluyomu.20 gunfur ya oksuruguz ya grip artik panik oluyorum herseye.