16 aylık bebeğim var. Burnu akıyordu ateşi vardı. Doktor antibiyotik balgam sökücü ve dolven calpol verdi orda da parol içirdi. Bende eve gelince dolven calpol karışık verdim. Ama düşmüyor ateşi. Dün ilk ilAç akşam 4 te verildi. Sadece sabah 4-8 arası düştü. Diğer zamanlarda hep ateşi 38-39 derece. Islak bez koyunca anlık düşüyor. Doktora götürsem mi bilemiyorum gidersek serum yapılacak. İlaçların etkisini göstermesini mi beklesem gitsem mi tereddütte kaldım ama içim hiç rahat değil. Bizim gibi olan var mı