Nurberamom Bir haftalık olduk bugün düzenli olarak emiyoruz meme reddi vb yok. Fakat her emzirmeden sonra hıçkırık oluyor uykuya dalamiyor acaba neyden kaynaklanıyor nasıl düzelir ?
Simaykus Nurberamom midesinin büyümesiyle alakası yok diyaframına hava kaçıyor gazını tam anlamıyla çıkarın olmaz
Feridee1 Nurberamom Bizde bugün 8 günlüğüz 🫶🏻 Ve her besleme olmasa da çoğunda hıçkırık tutuyor midesi büyüdüğü için 🌸 vişne kadardı mideleri şimdi ceviz oldu endişelenmenize gerek yok yani 👼🏻 Bide sütünüz varsa sorun yok demektir 🤲🏻 🥰
gmzshn Midesi büyüyor annesi benim kızımda 20 günlük kendi hıçkırığına sinir olup ağlıyor ama midesi büyüyor s
Ysgl26 Fazla emdiyse emerken hava yuttuysa hıçkırık oluyor. Büyümeyle ilgisi yok yani. Gazını çıkarın iyice