birmine kimseye yanlış bilgi vermek istemem tabiki bunu doktorumuz söyledi benimde bir bilgim yok ama rapor çıkarıldığı için sisteme işleniyor orda kalıyor zaten çoğu 1 yaşında geçtiği için doktorumuz bize bu şekilde yapmamızı söyledi ne kadar doğrudur bilemem tabiki bizde onun söylemiyle hareket ettik maddeleride gördüm gerçekten ücretsiz verilen maddede kalıtsal hastalık olarak görünüyor