Mervegngr Herkese selamlar sevgili anneler, burada tecrübeli annelerden uyku tulumu önerileri almak isterim hangi marka kaç togg almalıyım şu an bebisim 1.5 aylık önerilerinizi bekliyorum. 😇😇
Esra26 Mervegngr 6. Aydan itibaren kullanmaya başladım ben. E bebekten alıyorum çok memnunum. 1.5 tog aldıklarım. Kışın soğuklarda içine ince pijama giydiriyorum odası 22-23 derece oluyor.
Esra26 Mervegngr evet onlardan giydiriyordum, yine e bebekten aldığım peluş ayıcıklı bir tulumu vardı. Bide astronotlardan giydiriyordum. Şimdi uçmuş gerçi fiyatları🙄
Mervegngr Esra26 evet maalesef her şey aşırı pahalı sanırım ben de e bebekten alacağım o halde. Çok teşekkürler