Merhaba benimde ikizlerim var 2 ay 3 günlük bugün aşı olalı 3 gün oldu ikizlerimden bir tanesi bazen 30 bazen 60cc içiyor genelde 90 yada 120cc alırdı. Emzirmeylede yetersiz geldiği için sürekli ağlıyor uyuya kalıyor. Sizler yaptıralı 8 gün olmuş sanırım ne kadar sürüyor bu iştahsızlık durumu söylerseniz sevinirim.