Yaso1_ benimkide aynıydı bide gaz sancısı aboovv yıkıyordu ortalığı akşama kadar ayağımda tuvalete gidemiyorum evde biri olmayınca yemek yiyemedim neler neler halada öyle ağlaması yok yani canı aliniyomus gibi ağlamıyor ama uyumuyirda 5 dk uykusu akşama kadar böyleyiz gecede 3 saatte bir kalkar yada 2 saatte bir tabi sancısı olmazsa gene bende çok yoruluyorum akşama kadar inan aynı durumdayiz ama zamanla duzeliyecekler ya şimdi konuştuğuna tepki veriyor az daolsa yerde duruyor sesli biseyler sallıyorum oyun yapıyorum falan alah yardimcimiz olsun